Isnin, 24 Oktober 2016

ANDA NAK PERGI UMRAH? MARI KITA TENGOK PAKEJ MANA YANG BERKENAN

Alhamdulillah sahabat whatsapp beritahu dia nak pergi UMRAH bulan November, akak tumpang seronok jugak dari kejauhan. Beliau nak order kasut tawaf velvet untuk dibawa dan dihadiahkan pada kawan-kawan. Ameen ya Rabb. Semoga umrah mu mabrur dan dipermudahkan oleh Allah swt.

Akak pun teringin jugak cuma belum ada kepastian. By the way mari kita lihat pakej yang ditawarkan oleh travel UMRAH. Kali ini lihat RAYHAR Travel, apa yang ditawarkan, macam best ajer. Nak ambik aura nie teringin gak tengok orang lain dah sampai seru.

Umrah dengan Rayhar menaikki charter flight dengan MAS, schedule flight dengan SAUDI AIRLINE dan dengan AIR ASIA juga ada. Akak dah pernah pergi dengan SAUDI comfortable jugak, maybe next time try MAS pula, InsyaAllah ya.

Jadual Penerbangan

MAS - Dari 12hb Nov, 15hb Nov, 19hb Nov, 22hb Nov dan 29hb Nov 2016.
SAUDI - Dari 15hb Nov 2016, 16hb Nov, 17hb Nov, 21hb Nov, 22hb Nov dan 23hb Nov
AIR ASIA - Dari 21hb Nov 2016, 23 Nov 2016, 24 Nov 2016 dan 26hb Nov 2016

Rayhar juga sudah memulakan kursus ibadah umrah di Kemaman, Dungun dan Kuala Berang. Kuala Lumpur bertempat di Masjid KLCC

Bolehlah contact Rayhar Travel kalau masih ada kekosongan, manatau masih sempat lagi nak pergi.

Harga Pakej dari RM5,550 DAN RM5,650 lebih baik check dengan travel agent sebab isu kenaikan bayaran visa baru-baru ni.

ANDALUSIA - Nampaknya sudah sold out cuma available 25hb Dec 2016. Anda boleh hubungi pejabat mereka untuk dapatkan tarikh yang sesuai.

Nanti kita survey pulak Tabung Haji Travel, Zahafiz

Perlu di ingatkan jika perempuan yang dibawah umur 45tahun mesti diiringi oleh mahramnya samada ayah kandung, saudara lelaki (adik atau abang) atau suami. Above 45tahun tu dah kira dapat lesen besar dah tu ya.



4 ulasan:

  1. Assalam kak hajah, JM datang buat kunjungan balas

    BalasPadam
  2. Ckp pasal umrah ni JM dah daftar kalau x salah thn 2014 nk bek mak, daftar ngan andalusia pastu waktu nk p buat visa dpt info kalau perempuan belum berkahwin kurang 45 thn dh x boleh tumpang mahram. Sedih sbb adik lelaki waktu tu belum cukup umur 18 utk d bawak cost lg. Mgkin belum ada rezeki in shaa allah ah ada niat tp belum rezeki

    BalasPadam
    Balasan
    1. keep berdoa dik InsyaAllah tercapai nanti hasrat adik tu.

      Padam
  3. Asalamualaikum...terima kasih ya sudi follow blog orang kampung..saya letak kat link bloglist ya..

    BalasPadam

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA