Sunday, January 12, 2014

TELEKUNG ZIARAH - FABRIK LYCRA

Produk telekung nie dari fabrik lycra china, agak licin sikit berbeza dari lycra biasa tu. Saiz macam tudung labuh kalau orang tinggi saiz sederhana labuh sampai pergelangan tangan. Potongan bulat macam telekung biasa  dan kedutan didahi supaya nampak kemas.
 warna hitam
 warna coklat
 contoh labuh telekung ziarah

WARNA HITAM, COKLAT GELAP, COKLAT TERANG, BIRU TUA, PINK DAN KELABU
 Ada tali pengikat telekung ya.

HARGA RM45.00 TIDAK TERMASUK POS.

STOK TERHAD warna hitam ada 3 helai, coklat ada 1 helai
warna lain masih banyak stok lagi.



SELAMAT TAHUN BARU 2014 - KURSUS HAJI DAH NAK MULA

Minggu nie akan menjadi hari yang sibuk kembali, seperti biasa aku akan menjadi peniaga jalanan setiap kali musim haji. Yang lebih best lagi tahun ni aku jugak menjadi peserta kursus - diam tak diam dah dekat dah giliran aku, kena FOKUS FOKUS FOKUS belajar sampai pandai. Tahun ni kita perkenal produk baru kami seluar cotton bersulam dan mini telekung lycra ziarah.


BORANG TEMPAHAN - SERIUS BUYER SAHAJA

Name:
Email Address:
No. Telefon
Alamat
Pesanan Anda Telekung
Tudung
Jubah/Mini Jubah Haji
Stokin/Kasut Tawaf
Seluar
Lain-lain barangan keperluan haji dan umran
Saiz dan Kuantiti

Create a web form here

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA