Khamis, 6 Oktober 2016

TUDUNG LABUH UMRAH - SAIZ 2XL

TUDUNG PUTIH LYCA XL

TUDUNG LABUH 2XL

TUDUNG LABUH 2XL

MODEL PAKAI 2XL - AKAK LAH TU
Assalamualaikum sayang semua, how's your day. Semoga anda semua dilimpahi rahmat Allah swt hari ini dah anda adalah insan yang paling bahagia disamping keluarga.

Kita masih bercerita mengenai persediaan umrah, kalau der akak-akak yang tak cukup barang lagi boleh tengok kat directory kat sebelah kanan page nie ya. Kalau anda masih confuse nak bawak tudung labuh atau telekung ziarah jangan pening-pening sangat yang penting tutup aurat dengan sempurna.

Ada orang suka telekung ziarah sebab dia nak ikut sunnah warna putih dan dia nak nampak seragam.  Tapi jika kakak dan adik tak suka bertelekung ziarah why not check on tudung labuh 2x atau 3xl. Yang penting your tudung labuh mesti cover sampai punggong dan tidak nampak nipis.

Material anda boleh pilih apa sahaja as long tidak melekap ke tubuh anda ya, ada banyak material tudung labuh dipasaran denim, moss crepe, chiffon, kushboo dan heavy lycara. Lycra kalau orang tubuh kecil tak der masalah tapi kalau body sado macam akak nie baik lupakanlah. Unless you buat tudung labuh yang ada kedut kat bahu tu boleh jer.

Lagi satu tudung labuh tu kena ada lapik dagu you baru lengkap kecomelannnya.

MATERIAL LYCRA  - LABUH 2XL
BLACK
MATERIAL LYCRA - LABUH 2XL
BLACK

CHECK KAT LINK BAWAH NIE UNTUK TENGOK APA SAHAJA YANG MASIH AVAILABL
ADA BEST PRICE UNTUK ANDA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA