Rabu, 5 Oktober 2016

TELEKUNG ZIARAH UNTUK UMRAH


Assalamualaikum hari nie Rabu 4 hijrah 1438, wordless Wednesday. Kita nak share cerita telekung ziarah umrah.  Sekarang sudah mula ramai bakal tetamu Allah swt yang sedang get ready untuk umrah musim sejuk kan.  Alhamdulilah semoga diberi kemudahan untuk beribadah dan mendapat umrah yang mabrur.

Why telekung ziarah umrah?

Ramai yang suka memakai telekung semasa di tanah suci Makkah dan Madinah. Akak pun cuma pakai tudung masa nak sopping dan pergi makan sahaja. Sebenarnya cantik bila pakai serba putih sunnah lagi tu. Telekung ziarah umrah disukai kerana ramai yang selesa bertelekung untuk solat. Dengan memakai telekung ni bila singgah ziarah boleh terus solat jer, tak perlu lagi nak bawa telekung dalam satu beg lain pula. Cuma pastikan pergelangan tangan tu betul-betul cover samada lengan jubah anda jenis cuff atau grip ataupun anda pakai sarung lengan.


Telekung ziarah umrah cotton sulam colour
bunga warna hijau, maroon dan coklat. Saiz muka L sahaja
RM120 DENGAN POS

Apa beza telekung ziarah umrah dengan telekung solat?

Tiada banyak beza cuma dari segi labuh sahaja.  Telekung ziarah lebih singkat berbanding telekung solat. Telekung ziarah labuhnya 36 inci dari dagu, telekung solat labuhnya 45inci hingga 50inci. Telekung ziarah lycra cotton labuhnya depan 23 inci dari dagu, kain ni jenis berat dan tebal.

Telekung cotton jepun
RM180 SEPASANG DENGAN KAIN
MUKA SAIZ M


Material fabrik telekung.

Kami menyediakan tiga jenis fabrik, lycra cotton, jersi dan cotton. Telekung cotton tu ada yang bersulam ada yang plain sahaja.


MINI TELEKUNG COTTON LYCRA
LABUH SEPERTI GAMBAR
23 INCI DARI DAGU
WARNA OFFWHITE DAN HITAM AVAILABLE


Muka telekung sangat kemas

PERTANYAAN DAN PESANAN WHATSAPP KER 019-2883235

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA