Rabu, 26 Julai 2017

MINI JUBAH HAJI PELBAGAI GUNA DAN GAYA

Alhamdulillah sampai saat ini permintaan untuk mini jubah cotton tshirt kami masih mendapat sambutan. Walaupun dah ada penerbangan masih ramai lagi yang mencari barang-barang keperluan haji kami.  

Terimakasih atas sokongan anda semua, kami sedaya upaya memperbaikki untuk memastikan anda selesa dengan mini jubah kami. Untuk musim haji ini, Kak Hajjah dah dapat stok mini jubah hitam sepasang dengan seluar warna hitam.

Syukur ramai yang pilih hitam dan putih ini. Feedback dari jemaah umrah dan pengalaman sendiri selesa sangat bermini jubah ini.

Kita boleh bersolat,bertawaf dan saie. Oleh kerana kita masing-masing akan banyak berjalan jadi dengan memakai seluar ni memudahkan pergerakan kita.

Kak Hajjah selalu syor take one size bigger dari baju -baju yang lain untuk menambahkan keyakinan pada diri sendiri yang baju kita tu tak ikut pergerakan tubuh ya.  Pernah seorang jemaah yang beli mini jubah putih baju saiz 2xl sedangkan dia hanya pakai saiz L. Bila Kak Hajjah cuba confirm sekali dia kata memang selesa pakai baju besar dan longgar tu sebab bila dia pakai dah atas buku lali. Saiz besar lagi kembang. Kata beliau musim haji lepas memang dia beli baju besar, dan sekarang dia nak beli lagi satu untuk pakai masa umrah pulak.

Untuk Umrah kami memang menerima tailor made mini jubah sekiranya saiz ada extra besar atau extra kecil sebab jemaah umrah boleh plan tarikh nak pergi. Jadi sekiranya memang masih ada masa kami akan accept order.

Fabrik kami dari jenis comb cotton gred A ya. Pakaian kami dijahit untuk keselesaan pemakainya.  
Setiap mini jubah ada poket atas dada atas tujuan safety untuk menyimpan barang-barang peribadi.
Hujung lengan dijahit bergetah supaya wudhuk friendly
Seluar panjang juga mempunyai poket berzip.

Kelebihan kain jenis cotton comb ni dia lebih strectable, memudahkan peralihan pergerakan dari satu perbuatan ke satu perbuatan yang lain.

Untuk melontar sangat best memakai mini jubah ini sebab anda senang nak melontar. Perjalanan yang agak jauh tu lebih selesa bila memakai seluar panjang dari memakai jubah atau kain.


GAMBAR HIASAN


Satu set persalinan untuk pakaian haji kami adalah:-
1. 1 helai mini jubah - dari RM55.00
2. 1 helai seluar - dari RM35.00
3. Telekung (atas sahaja) - dari RM65.00
4. Sarung Lengan - RM10.00
5. Stokin solat @ stokin wudhuk - RM10.00 - RM15.00
6. Kasut Tawaf - RM15.00

Jumlah = Dari RM190.00 (TIDAK TERMASUK POS)

Sekiranya anda memilih jubah pula :-
1. 1 helai jubah - dari RM70.00
2. 1 helai seluar - dari RM35.00
3. Inner poket - RM18.00
4. Telekung (atas sahaja) - RM65.00
5. Sarung Lengan - RM10.00
6. Stokin solat @ stokin wudhuk - RM10.00 - RM15.00
7.  Kasut Tawaf - RM15.00


Jumlah = Dari RM223.00 (TIDAK TERMASUK POS)



Nak order wassap@sms@call saya

KAK HAJJAH

CONTACT NO - 0192883235


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA