Khamis, 13 Jun 2019

MAK SAYA NAK GI HAJI

Akak tak ingat saya ker, saya pernah beli barang umrah pada tahun 2016 dan 2017.  Sekarang saya nak beli untuk mak dan ayah saya. Dia orang dapat pergi haji tahun nie.  Boleh tolong saya sebab saya tak da pengalaman beri barang haji - Puan Khamsiah ipoh.

InsyaAllah Kak Hajjah bantu anda yang tak tau apa nak beli untuk digunakan semasa Umrah dan Haji satu kepuasan kepada kami untuk santuni anda.

Puan Khamisah dah memilih :-

2 pasang kasut tawaf renda
2 inner poket perempuan
1 baju pagoda
1 jubah putih
3 helai seluar haji

Sebagai penghargaan kami hadiahkan

1 sejadah muka
2 spray wudhuk
1 label bag.

Suka tak dapat free gift - semua orang suka betul tak?




KALAU ANDA MENCARA BARANG KELENGKAPAN HAJI ;
BOLEH KLIK KAT SINI
@ wassap saya Kak Hajah kat 0192883235

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA