Rabu, 14 Disember 2016

TUDUNG CHFFON SAIZ L

Hari ini nak jenjalan cuci mata dan pikiran.. terperap kat rumah kak Hajjah rasa jiwa membeku jugak.  Musim cuti sekolah ni, sekolah kebangsaan, sekolah menengah dan sekolah orang tua pun cuti. Deme suruh kita semua bergumbira kot.

Dah lama Kak Hajjah tak buat tudung-tudung yang pendek sikit tapi not so pendek yer. Tudung sederhana labuh ni fokus cuma untuk orang yang saiz kecil ke sederhana. Dia orang kalau pakai tudung XL dah jadi macam Ustazah Siti Norhafizah comelnya.

We fokus on chiffon dan bubble crepe pulak kali ini, intention kita buat tudung layer atau bertingkat (bertingkek-tingkek) ini sebab nak mengelakkan jarang atau bayangan bentuk tubuh. Ada setengah fabrik bila kita buat tudung maka agak menampakkan bentuk dada pemakainya ya.

Tudung bubble layer creme
Tudung kita ni, kita kahwinkan bubble dengan chiffon, lycra ataupun moss crepe. Hasilnya agak bagus jugak kelmarin bukak booth sempena Maulidur Rasul, alhamdulillah ada yang membuat tempahan untuk saiz XL pulal.

Tudung bubble layer hijau turqoise
Tudung baru siap, model masih cuti so kita pakaikan pada cik cantik manis nie dulu ya. Baru siap panas lagi tapi tak sabor nak upload jugak.

Tudung bubble layer flora pink

Tudung buble layer grey

untuk detail boleh klik kat link bawah nie
untuk pembelian boleh klik kat link bawah nie jugak ya
untuk tempahan other sizes pun boleh klik kat linik bawah nie juga ya.

TUDUNG CHIFFON

2 ulasan:

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA