Khamis, 25 Ogos 2016

KELENGKAPAN HAJI DAN UMRAH PAKEJ JIMAT - TEMPAHAN BAJU-BAJU HAJI

Walaupun baju-baju haji kami hanya plain dan keperluan asas sahaja masih menerima sambutan dari bakal-bakal jemaah haji dan umrah.

Kami menggunakan fabrik cotton tshirt yang berkualiti. Pakaian kami menyerap peluh dan sangat selesa dipakai walaupun dalam cuaca yang panas.


CAMISOLE HAJJAH - TIADA LENGAN
BOLEH REQUEST UNTUK YANG BERLENGAN
HARGA DARI RM18.00
SAIZ S - 2XL

BAJU HAJI MUSLIMAT - DARI RM48.00
SAIZ S - 2XL
Yang paling best kalau masa masih panjang, kami terima tempahan mengikut saiz anda sendiri. Cuma anda perlu bagi kami ukuran baju dan seluar yang selesa dan kami akan cuba.

Recently, ramai cari produk kami untuk umrah pula, alhamdulillah pak haji, abang dan adik haji pun dah kenal baju pagoda kami.  Baju haji lelaki ni dah terkenal sejak dulu lagi dengan nama PAGODA.  Sebab dulu baju haji lelaki ni memang ada brand PAGODA sampai hari ini pun.


baju lelaki putih - dari RM20

So kami juga telah mengeluarkan produk berasaskan design yang sama tetapi kualiti fabrik baju haji kami berlainan. Untuk rasa perbezaan baju haji tuan-tuan kena cuba sendiri ya.

Standard saiz kami dari s - hingga 2XL, recently kami dapat tempahan dari seorang pelanggan yang nak baju haji ikut saiz beliau sendiri. Apa yang kami buat dapatkan saiznya sahaja dan menjahit seperti ukuran baju yang beliau pakai.

Kami juga mendapat tempahan dari satu keluarga Malaysia yang  bekerja di Jeddah dan balik bercuti musim panas. Si isteri test dulu satu pasang baju haji dan seluar untuk suami, alhamdulillah repeat order untuk 3 pasang. Memang pun akak bawa sekali baju haji muslimah pada musim haji tahun lepas dan sangatlah selesa dipakai dengan telekung. Maaf tak der gambar yer tak berkesempatan akak nak merakam.

SELUAR HAJI -
UNI SEX LELAKI DAN PEREMPUAN BOLEH PAKAI
DARI RM35.00


WHATSAPP 019-2883235 UNTUK PESANAN

JIKA ANDA MEMANG SPECIAL SIZE JANGAN SEGAN WHATSAPP KAMI UNTUK TEMPAHAN YA..PROVIDED MASIH ADA MASA LAGI UNTUK JAHIT. KALAU ESOK LUSA NAK PERGI KAMI MINTA MAAF YA TAK MAMPU NAK AMBIK ORDER TUAN/PUAN

WHATSAPP 0192883235 UNTUK PESANAN ANDA

NAK SENANG BROWSE DEKAT FEATURE POST KAT SEBELAH KIRI PAGE NIE YA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA