Saturday, August 8, 2015

STOKIN SOLAT COTTON

Alhamdulillah dapat jugak stok stokin yang colourful nie. Selalu kita ada stokin yang poly-lycra hitam n coklat. Syukur sekarang kita dah dapat pulak stok yang cotton ada 3 pilihan warna kelabu, skin tone dan coklat gelap.



Sama macam poly-lycra, stokin cotton nie masih:-

1. Tidak nampak warna kulit ketika dipakai

2. Kain yang jenis sangat comfy dipakai.

3. Stretchable selesa sangat di kaki.

Alhamdulillah mendapat sambutan yang hangat kita dah jual 50 pasang terjual dalam waktu yang singkat.

Tak percaya tengok testimoni kita ni mula nak beli satu terus beli dua pasang. Dah pakai terus minta dua pasang lagi.


Stokin solat tidak terhad untuk solat sahaja anda boleh pakai kemana sahaja anda suka, sebab kain cotton tu sejuk sangat serap peluh. Terutama kepada orang yang kulit sangat sensitif dengan bahan bukan cotton. Ini lah pilihan stokin untuk mereka.

No comments:

Post a Comment

BORANG TEMPAHAN - SERIUS BUYER SAHAJA

Name:
Email Address:
No. Telefon
Alamat
Pesanan Anda Telekung
Tudung
Jubah/Mini Jubah Haji
Stokin/Kasut Tawaf
Seluar
Lain-lain barangan keperluan haji dan umran
Saiz dan Kuantiti

Create a web form here

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA