Ahad, 19 April 2020

2020 RAMADHAN YANG SEPI BELI TELEKUNG UNTUK DIRI SENDIRI

Kita berada diambang Ramadhan, takdir Allah memasuki bulan Rejab kita bagaikan disentap oleh suatu makhluk yang bernama CORONA. Makhluk CORONA berjalan ke seluruh dunia mengorbankan beribu nyawa. Di Malaysia sudah ada 88 orang jadi korban,
.
Apa pun yang berlaku terimalah dengan redha, walau pahit dan perit hidup mesti diteruskan. Terima kasih banyak yang Kerajaan lakukan untuk kita semua rakyat Malaysia. Oleh itu untuk balasan #stayAtHome kita jaga kita.

Tahun ini ramai yang sedih tak dapat nak hidupkan Masjid dan surau dengan solat tarawih dan tadarus. Hikmahnya banyak rumah akan jadi masjid, apabila sekeluarga menghidupkan Ramadhan dengan tadarus dan tarawih anak beranak.

Nak beli telekung baru ker? Apa salahnya ada telekung baru walaupun solat tarawih di rumah. Kita nak pakai cantik-cantik menghadap Allah swt bukan nak tunjuk kat jemaah yang duduk sebelah kita. 

Tak dapat balik kampung kita pos jer sepasang telekung kat mak dan mertua di kampung. Anak pun tersangkut kat asrama pos jer telekung sehelai supaya dia boleh tarawih kat dalam dorm tu.

Sempena PKP kami pun ada lock down sale telekung dengan harga telekung yang super duper murah. Bukan itu sahaja kami nak lock sales untuk tudung labuh jugak. 

Kami sales sampai habis stock, dah abis tak dah ya..stok pun dah susut jugak sebenarnya. Lebih baik rebut peluang ini supaya boleh pakai sepanjang Ramadhan ini. Mana tau asbab kesungguhan kita menjelang hujung Ramadhan kita boleh bersolat jemaah di Masjid dan surat kita.


HARGA RM80.00 + POS 8.00
OFFER RM70.00 (Malaysia shj)
Telekung sahaja + kain (tambah)


TELEKUNG LABUH - RM170.00 SEPASANG
Harga LOCKDOWN
RM135.00 sepasang + pos 10.00 - 15.00

STOK TAK BANYAK BOLEH TEKAN NO. DIBAWAH
0192883235 - KAK HAJJAH





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA