Khamis, 23 Januari 2020

HOME BASED BUSINESS

Home Office

Saya bekerja dari rumah, kedai saya adalah home based bisnes.

Saya menjual barang keperluan haji dan umrah dari rumah.


Hujung minggu saya membuka booth di tempat kursus haji dan umrah. Boleh buat temujanji untuk bertemu kami di lokasi.

Testimony kami adalah Real Bukan copy dari google.

Untuk Walk-in Sila buat temujanji dahulu. Jadual saya agak padat setiap hari

Ada client suka datang terus without appointments apabila mendapati kami bukanlah Shop lot. Mereka agak terkojut.

No issue, Bukan rezeki mereka untuk dapat servis kami. Kami Bukan Yang Terbaik InsyaAllah kami beri anda servis yang terbaik


WALK IN BOLEH WHATSAPP  KAMI - 01127902884
ONLINE PUN WELCOME TO WHATSAPP KAMI DI -01127902884



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA