Sabtu, 13 Oktober 2018

MUDAHNYA BERMINI JUBAH


PENGALAMAN MINI JUBAH UMRAH DAN HAJI - APA KATA PELANGGAN

Assalamualaikum, malam ni kita nak share apa customer kita kata tentang mini jubah kami.

Dah lama berada di pasaran mini jubah ini, kami utamakan keselesaan kepada pelanggan kami. Mini Jubah kami mampu milik sesangat dari RM90.00 SAHAJA sepasang hingga rm150.00 sepasang

Lagi satu tahan lasak pulak tu..buleh pakai sampai lunyai..InsyaAllah. Kain berkualiti jahitan yang memang bagus.



Kami pun tak ada buat photo shoot dengan adik-adik manis cuma share beberapa keping gambar customer yang sudi nak sharing dengan kami. Sebab maklum sangat bukan semua orang setuju gambarnya di upload kat online.


Kali ini kami nak share apa kata pelanggan kami mengenai produk ni ya. Then anda boleh kat link kat bawah untuk lihat keseluruhan produk mini jubah kami nanti ya.




Kami dah ada  koleksi Mini Jubah Kain Cotton Jepun ekk. Ada kastemer tak berapa gemar kain tshirt takut melekat katanya. Sebagai menghormati permintaan mereka kami bawa pulak jenis benang cotton ni masuk.





Saiz ada S HINGGA 3XL, ni memang dijahit ikut saiz orang Malaysia tiada masalah lah nak pilih.

Kalau ada biasa beli baju online ikut sahaja saiz yang sedia ada tu, dah ramai yang bawak gi haji masa musim haji baru lepas nie yer.

Comel sebab anda boleh gayakan sepasang dengan mini telekung cotton jepun tu, mini jubah ada kocek luar  dan seluar pun ada kocek. Cutting di potong kat pinggang supaya lebih kembang sedikit selesa nak  memakainya.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA