Selasa, 4 September 2018

UMRAH CUTI SEKOLAH 2018

Jemaah Haji sudah beransur pulang-pulang sehingga hari ini sudah ada 8 penerbangan kembali ke tanah air. Tahniah kepada semua duyufur rahman, semoga perolehi haji yang mabrur.

Jemaah yang baru pulang sudah pasti membawa bersama rindu untuk berkunjung lagi. Sudah jadi adat lah tu, tempat lain kita tak rindu sangat seperti mana kira rindu pada Makkah dan Madinah.

Bakal jemaah umrah sudah mula sibuk mengatur langkah untuk menunaikan umrah pulak. Ada yang seawal bulan October 2018 sudah berangkat untuk menunaikan umrah ke Tanah Suci Makkah. Menurut mutawif bulan October masih panas tetapi kearah fasa suhu menurun menuju musim sejuk pada hujung tahun dan cuti sekolah.

Travel agensi juga menawarkan pakej yang menarik untuk Umrah Cuti Sekolah tahun ini. Kalau anda dapatkan lower rate sikit pergilah sebelum cuti sekolah bermula ataupun Tahun Baru 2019. Saya kongsikan dua travel agent umrah ni jka berminat. Sila hubungi mereka terus ya, Kak Hajjah belum jadi wakil mereka lagi.




Kedua-duanya boleh dipercayai dan Kak Hajjah dah hadir kursus dia orang sebelum ini.
Ada banyak lagi syarikat yang menganjurkan Umrah sila lihat prestasi syarikat berkenaan dan pendaftaran mereka dengan Kementerian Pelancungan dan Tabung Haji.

Mencari barang kelengkapan haji dan umrah boleh klik kami TELEKUNGMUSLEEMA.COM

Telekungmusleema.com adalah shopping cart yang kami dah simplified kan untuk anda memilih barangan yang dikehendaki.

Wassap me at 019-2883235 Kak Hajjah (9.00 am - 9.00 pm)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA