Isnin, 16 Oktober 2017

MINI JUBAH UMRAH DAN HAJI




Tempahan Khas Mini Jubah
Dah masuk bulan Oktober ramai yang dah mula menyopping dan mengintai barang-barang untuk umrah dan haji.

Kursus-kursus umrah juga sedang giat berjalan di sana sini. Anda boleh duduk kat sana tambah ilmu free of charge atau tanpa komitmen nak pergi dengan syarikat yang menganjurkan kursus umrah tu.

Kak Hajjah pun tumpanglah sekaki buka booth kat Kursus-Kursus Umrah nie. Seronok bila boleh face to face dengan pelanggan dapat bagi free consultation kat jemaah umrah. Selalunya bila kita buka booth ni favourite items kasut tawaf memang menjadi idaman kalbu dia orang nie. 

Dekat nak masa umrah musim sejuk ni mini jubah memang jadi item yang "hot". Mini jubah kami menjadi pilihan pelanggan kerana kualiti kain cotton yang sangat-sangat best tu. 

Mini jubah gunakan bahan cotton tshirt, bahan ini sangat unik dan fleksible dan sesuai dengan semua cuaca.  Ketika musim panas mini jubah cotton sangat menyerap peluh dan bila musim sejuk pula membantu mengurangkan kesejukkan tambahan dipakai dengan baju inner poket juga dari bahan kain cotton.

Feedback dari pelanggan kami Puan Suraya, "Mini jubah sangat selesa dipakai ketika musim haji, kami berjalan kaki sejauh 20km sehari berulang alik ke Masjidil Haram dan mini jubah ini sangat recommended."

Mini Jubah ini kami jual sepasang dengan seluar atau pun boleh dibeli berasingan ya. Mini jubah kami ada warna hitam dan putih sahaja buat masa ini.

Saiz pula dari S - 2XL, ini saiz standard dalam stok kami tapi untuk yang berbadan besar, kami menawarkan tailor made mini jubah provided beri kami ukuran yang selesa.

Dari segi design

  • mini jubah kami leher bulat, 
  • dijahit berpoket pada bahagian dada supaya senang untuk menyimpang barang-barang berharga.
  • Hujung lengan dijahit cuff atau getah yang wudhuk friendly.
  • Cutting mini jubah ni A cut. Labuh hinggga ke paras lutut, jika hendak labuh ke bawah lutut kami pun terima.


Realiti warna putih nampak jarang walaupun tebal tetapi mini jubah ini dipadankan dengan tudung labuh, telekung ziarah atau telekung. Jadi sudah tidak menampakkan susuk tubuh pemakainya. Kami juga menyarankan supaya jemaah wanita mengambil satu saiz lebih besar dari saiz yang selalu dipakai.

Apakata pelanggan kami-

pelanggan kami Puan Suraya, "Sangat selesa dipakai ketika musim haji, kami berjalan kaki sejauh 20km sehari berulang alik ke Masjidil Haram dan mini jubah ini sangat recommended."

Puan Aneem
"Saya dah beli sepasang dan pakai ketika umrah it's sangat rekomen dan sangat selesa dipakai"



Mini Jubah Putih dan Seluar Putih
Mini Jubah xxx size

nak tau lebih lanjut klik page kami mini-jubah
boleh wassap jer Kak Hajjah
0192883235


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA