Selasa, 11 September 2018

SESUAI KER MINI JUBAH PAKAI UNTUK IBADAH UMRAH DAN HAJI?

Tengok apa kata pelanggan kami yang memakai mini jubah ke tanah suci, Sesuai ke tak? Kita tanya geng yang baru balik haji baru-baru ini,


At KLIA

Hadiah anak untuk ibu gi menunaikan haji, Puan ni memakai mini jubah untuk berangkat ke Tanah Suci, kemas dan ringkas katanya.

At MakkaH

Puan Hazneeza pergi haji musim 2018 "beliau memang selesa dengan mini jubah semasa musim haji beliau memang memakai mini jubah setiap hari"

Puan Suraya pergi haji tahun 2017 dengan kuota International sangat berpuashati dengan mini jubah ini, "memang best" kata beliau. Semasa disana beliau tinggal di kawasan pinggiran Aziziyah setiap hari perlu banyak berjalan dan menaikki bas bersama kumpulannya.

Tengok testimoni kami ya memang sukakannya. Kami menggunakan bahan yang simple comb cotton, prada dan material cotton jepun. Sekiranya ada yang berminat dengan material lain boleh propose kami akan usahakan InsyaAllah.




Yang paling best sekali kami akan buat mengikut saiz anda sendiri sekiranya saiz yang sedia ada tidak sesuai dengan bentuk tubuh anda. Alhamdulillah kami dah berjaya tailormade pakaian haji untuk kakak dan adik yang plus saiz dan extra small saiz ya. InsyaAllah anda akan puas hati.






Kalau anda ada masalah untuk dapatkan saiz jangan segan silu untuk 
wassap Kak Hajjah 
019-2883235



Mini Jubah kami memberi kemudahan kepada pemakainya untuk beribadah. Semasa melakukan ibadah umrah dan haji orang sangat ramai dan bersesak oleh itu lebih mudah memakai mini jubah kerana ia sangat ringkas dibandingkan dengan jubah labuh yang berjela-jela.

Pergerakan lebih selesa dengan memakai mini jubah terutama untuk bertawaf dan bersaie dan berjalan dan melontar di Jamrah.

Jemaah yang memakai mini jubah ini mengambil ruang yang sedikit ketika bersolat dalam Masjidil Haram dan Masjid Nabawi. Dalam keadaan sesak anda tidak menganggu orang lain dan pakaian anda selamat dari dipijak oleh orang yang lalu lalang.

Kami menyediakan saiz untuk semua dari saiz S hingga Saiz 3XL. Kebanyakan pelanggan yang berbadan besar menempah mini jubah ikut saiz mereka sendiri termasuk juga yang agak rendah. Tempahan mengambil masa 14 hari bekerja.

Fabrik dari jenis cotton comb yang sangat serap peluh selesa sangat-sangat dipakai.
Mementingkan ciri-ciri keselamatan dengan menyediakan baju yang berpoket di dada untuk simpan barang penting. Mudah-mudahan terselamat dari pick pocket


Kalau anda ada masalah untuk dapatkan saiz jangan segan silu untuk 
wassap Kak Hajjah 
019-2883235


Copywriting by Telekungmusleema

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA