Friday, June 1, 2018

TUDUNG LABUH UNTUK RAYA DAN UMRAH

Rindu kat page nie dua minggu tak masuk sini. Dah pertengahan Ramadhan kan semakin sibuk dah kita.
Sibuk membanyakkan amalan kita. Dihujung usia ni manafaatkanlah masa. Tua atau muda sama sahaja.  Jemaah haji rayuan pun ada yang dah dapat surat tawaran untuk menunaikan haji. Tahniah dari kami ya.

Untuk memudahkan anda membuat persiapan boleh jalan-jalan tengok barang mana lagi yang tak cukup lagi. Tak payah keluar rumah tekan jer smartphone tu InsyaAllah ada stoknya nanti sampailah tu. Tuan puan boleh fokuspada urusan lain pula.

Sempena nak raya ni kami bawa masuk tudung labuh chiffon 2xl. Kali ini ada linin kat tepinya untuk menambahkan lagi keayuan pemakainya. Boleh lah match dengan jubah dan baju kurung untuk dipakai bertandang. Raya-raya jugak, aurat pun kena awasi jugakkan.


RM58




Tudung raya chiffon rose nie labuh 2XL dari jenis kain yang satu warna. cuma dikeliing tudung dijahit piping dari warna yang contra dan awning kat kepala pun warna yang kontra jugak ya.

Yang nak pergi umrah dan haji pula kami tambah lagi warna untuk cotton denim 3XL nie.

  • Warna hitam
  • Warna putih
  • Warna coklat
  • Warna royale blue
  • Warna emerald greend
  • Warja Biru kelabu

seperti selalu feel free to 
wassap Kak Hajjah 019-2883235



No comments:

Post a Comment

BORANG TEMPAHAN - SERIUS BUYER SAHAJA

Name:
Email Address:
No. Telefon
Alamat
Pesanan Anda Telekung
Tudung
Jubah/Mini Jubah Haji
Stokin/Kasut Tawaf
Seluar
Lain-lain barangan keperluan haji dan umran
Saiz dan Kuantiti

Create a web form here

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA