Khamis, 23 Julai 2015

TUDUNG LABUH HAJI DAN UMRAH - SYUKUR SELALU

Salam Syawal, dah seminggu kita berhari raya. Perlahan-lahan kita kembali kepada kehidupan sebenar kita.

Syukur selalu kita masih dapat kembali kepada dunia sebenar kita kerana ada yang Allah dah panggil kembali sebelum sempat sambut Syawal. Ada yang di panggil kembali selepas Syawal.

Syukur selalu kerana selagi hayat masih ada kita sebenarnya masih berpeluang untuk terus sujud kepada Allah untuk menambah bekalan. semoga tarbiah di bulan Ramadhan mampu menjadikan kita lebih mampan dalam memperbaikki diri.

Bila masuk syawal ramai dikalangan sahabat yang tersenyum dan buat sujud syukur kerana Allah telah menjemput mereka menjadi tetamunya. Syukur kepada yang dah dapat surat, my eldest sister jugak terpilih untuk menunaikan haji pada tahun ini.  Nampaknya saya dan my second sister masih perlu bersabar lagi mungkin kami belum benar-benar sedia untuk menjadi tetamu Allah. No worries mari kita baikki dulu diri dan amalan.

Bila dah masuk pusingan akhir nie banyaklah dapat whatsapp dan pm dari customer yang masih mencari barang-barang pada saat akhir. #syukur selalu dapat membantu para tetamu Allah we try our best to delivery to your door. tapi kalau esok nak pergi silalah ke teratak saya tak mampu nak mengeposnya.



klik at our page tudung labuh untuk lihat posting seterusnya



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA