Selasa, 10 Januari 2023

PAKEJ HARGA UMRAH NAIK MENDADAK

 Masuk tahun 2023 ni macam-macam hal lah pulak. Sejak habis PKP berduyun-duyun umat Islam ke tanah suci menunaikan umrah. Maklum lah 2 tahun tak dapat menjejak kan kaki ke sana. Termasuk lah family adik kak hajjah baru sahaja berlepas ke sana. Semoga di permudahkan perjalanan mereka.

Semua orang tersedak bila MATTA bagi tau harga hotel di Mekah dan Madinah naik mendadak. Kabar angin ini dah melayang-layang sejak akhir tahun lepas. Cuma tidak ada berita sahih sahaja.

Sebelum ini kami pergi umrah pun berlaku juga last minute hotel bertukar. Alasan ada macam-macamlah. Disana pak Arab tu boleh sesuka hati batalkan tempahan travel ejen ni dan melompatlah travel agency mencari hotel-hotel lain untuk ganti.

Disebabkan kenaikan harga hotel ini maka kos menunaikan umrah dan haji akan naik jugak. Sesiapa yang dah buat tempahan tu syukur sangatlah tapi kalau last minute kena top up berlapang dada sahajalah. Besar perbelanjaan besarlah pahalanya InsyaAllah 

anda mencari kelengkapan haji umrah boleh singgah di IG Pakaianhajiumrah atau webstore kami https://designmusleema.avana.asia





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA