Selasa, 8 November 2016

CANTIKNYA KASUT TAWAF NIE

Tu lah komen dari customer masa gi bersiaran pagi tadi.

Baru 1st day akak bawa kasut tawaf nie keluar rumah, dah ramai yang terpikat. Kebetulan masa kuliah hari ini ada jemaah kita yang nak gi umrah. So kita dah mudahkan dia orang, tak perlu keluar mencari kita bawakan kasut tawaf untuk dia orang.

Latest kasut tawaf collection nie dari jenis wool aka velvet juga, tapi tiada bercorak atau bunga-bunga plain tapi masih maintain comel jugak.

Kasut tawaf nie free size, kaki saiz besar pun boleh pakai sebab ianya memeri. 

Kasut tawaf ini disukai ramai sedap sangat bila dibawa berjalan jauh sebab dibahagian dalamnya ada spandex so orang gemuk atau orang yang sakit tumit sangat selesa memakainya. Bahagian bawah pula ada lapik anti slip maklumlah kat kawasan tawaf tu mozeknya licin kena berhati-hati. Jadi kasut tawaf tapak anti slip ini memberi lebih cengkaman..macam iklan tayarlah pulak kan.

Akak hajjah tak der nak share testimoni kasut tawaf ini  tetapi memang dah terbukti keunggulannya. Testimoni nie kadang-kadang customer malu letak gambar dia orang kat online. Sebab seantero dunia boleh tengok nanti.

Kita juga ada kasut tawaf jenis polyester dan velvet. Ada kasut tawaf yang sampai buku lali dan ada yang had tumit ikut yang mana tuan dan puan berkenan.
RM15.00 SEPASANG

WARNA AVAILABLE
BIRU, KELABU, HITAM, COKLAT

POST SEMENANJUNG - RM7.00
SABAH N SARAWAK - RM9.00

WHATSAPP 019-2883235 UNTUK PESANAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA