Jumaat, 19 Mac 2021

TELEKUNG ASHEERA UNTUK BONDA YANG JAUH

khas buat bondaku,

Rindunya kat Mak ku, wajah keriput tu sering bermain di mindaku. Kelmarin aku telepun lama berdering telepun tak berjawab. Tak puas hati telepun rumah kakak ku jiran sebelah.
 
"mak ade dia tengok ayam kot" mak memang ada bela ayam 1 reban. Hobi orang tua tu mana boleh duduk diam.

Cuba lagi 1 jam kemudian, baru dengar suara tua tu termengah-mengah. Mak pergi mana, "aku basuh kain tak da orang nak basuh baju aku" Zassss rasa kena toreh hati aku tu.. 

Telekung aku tu, dah nampak kuning sikit nak cuci lah kasi putih balik..aduss lagi satu tusukan dalam hati kecik aku nie.
 
Mak kalau suka satu barang pakai sampai lunyai..dia suka benor pakai telekung yang satu tu..dah beli 2 tahun sudah tapi itu jugaklah yang dipakainya..

Mak nanti orang pos mak telekung yer dah nak Ramadhan nie nanti mak boleh bawak solat tarawih..Mak nak warna ker putih?

"bila nak balik? "

"mana boleh balik mak, tak boleh rentas negeri"

Tunggu ya nanti akak pos kat mak ya,

Kalau rindu kat bonda hadiahkan sepasang telekung comel asheera.

 Saya pos untuk anda picit link ya. Kembalikan senyuman diwajah ibu.

Ada Banyok pilihan untuk anda pilih TELEKUNG ASHEERA










NAK TENGOK ASHEERA KLIK KAT PAGE YA.


untuk order boleh wassap kak hajjah di no www.wasap.my/601127902884/ASHEERA

+2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA