Isnin, 26 September 2016

FREEBIE BUKU TAHUKAH ANDA SOLAT ANDA MUNGKIN BATAL?

ASSALAMUALAIKUM YOU ALLS, ada good news untuk anda semua bakal jemaah UMRAH ya. Sempena tahun baru hijrah yang akan sampai tak lama lagi kami, setiap belian rm100 keatas kami akan hadiahkan dengan sebuah buku kecil di bawah TAHUKAH ANDA SOLAT ANDA MUNGKIN BATAL?

Memang kecil harganya pun murah sahaja, tapi isi kandungan buku SOLAT ANDA Mungkin batal ini sangat-sangat berguna untuk kita dan anak-anak kita. Mungkin kita dah lama SOLAT sejak tadika lagi pernah tak sesekali kita review balik solat kita tu.





Kita dah lama solat dah sebati pun solat dengan hidup kita. Kita dah yakin buat yang terbaik tetapi adakah kita pasti solat kita tu dah betul, yakinkan kita solat kita ni diterima. Oleh itu kenapa tidak kita baca buku ini belek-belek mungkin ada yang tidak kita sedari ada kecacatan dalam solat kita.

SO AKAK TAK SURUH YOU ALLS BELI CUMA NAK KASI FREE..buku mungkin solat anda batal.  CEPAT PLACE YOUR ORDER DENGAN TELEKUNGMUSLEEMA RUGI TAU KALAU ANDA TAK DAPAT BUKU INI.hanya tinggal sikit ajer lagi tau.

Psst belum masuk book store penulis yang jual sendiri.
# Keperluan haji dan umrah package jimat - jelajahi lah blog kak hajjah nie ya.

1 ulasan:

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA