Selasa, 26 April 2016

SELESANYA STOKIN NINJA AKA STOKIN SOLAT

" Cantiknya stokin you mana beli" "Lain dari yang lain ya, kemas jer kat kaki" "

Elok ya tebal tak nampak kulit". Ni semua feedback yang saya terima masa gi haji.

Semua yang perasan saya Pakai Stokin ninja aka Stokin
 solat ni mesti tegur. Bila saya bagitau saya yang jual, mereka tanya ada bawak lebih ker? 



Dengan sopan saya jawab "Ada bawak sikit dah bagi Kat Kawan sebilik"

Saya bawa 4 pasang masa Gi haji last year fully utilize Memang selesa tambahan pula dipadankan dengan kasut tawaf velvet saya yang extra comel Tu.

Saya badan besar ada sakit lutut dan tapak kaki, dapat panggilan haji mengejut lagi dua minggu nak raya Haji saya dapat pergi, Saya redah jer hanya berdoa2 banyak Kat Allah

Alhamdulillah stokin ninja dan kasut tawaf velvet adalah usaha saya untuk mengurangkan sakit kaki masa tawaf dan Saie.

Kalau puan ada masalah sakit lutut, tumit pecah dan sakit tapak kaki ikhtiarlah dengan memakai stokin ninja dan kasut tawaf kami ketika tawaf dan Saie umrah atau pun haji.
Our Stokin ninja aka solat memang ber kualiti dari fabrik nylon lycra dan cotton.

Kain stokin lycra/nylon - ada warna hitam
Kain cotton pula - warna tersedia coklat, kelabu dan hitam.
Kasut tawaf kami untuk kaki saiz biasa 4 - 7 dan
Kasut tawaf untuk kak plus saiz 8 - 10


Nak buat hadiah pun boleh, buat surprise bergi pada bakal jemaah haji dan umrah tu.

Nak saya bantu puan/nak beli

whatsapp 0192883235 - Kak Baeryah
Whatsapp 0192883235 - Kak Baeryah
Whatsapp 0192883235 - Kak Baeryah


PELANGGAN KAMI SANGAT PUAS HATI







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA