Ahad, 23 Jun 2013

BERAKHIRNYA KURSUS HAJI BERSIRI 2013 -

Hari ini last kursus haji di daerah aku nie..walaupun cuaca berjerebu tahap gaban. Demi rezeki aku redah jugak..maklumlah zaman makan gaji dah berakhir. Sekarang zaman ada kerja ada gaji. Aku nak ucapkan TERIMAKASIH pada makcik-makcik kakak yang sentiasa support aku nie.. Dah rasa macam kawan lak setiap minggu jumpa. Sikap dia orang nie yang sangat peramah, baik hati walaupun rata-rata peminat aku nie dari kalangan yang orang biasa-biasa macam orang-orang pencen, housewife tapi dia orang kaya BUDI BAHASA tu yang aku suka sangat. Hari nie bisnes kad aku sangat laku, ramai yang nak datang rumah nanti mudahan-mudahan Allah panjangkan silaturrahim ini. Bagi aku dalam bisnes kecik aku ni aku utamakan CUSTOMER SATISFACTION ya..Aku pentingkan kualiti dan keupayaan milikan pelanggan-pelanggan aku nie. Mudahan-mudahan DIA ORANG dapat jadi TETAMU ALLAH tahun nie dah lama dia orang menunggu.  

Favourite dia orang kat booth aku adalah barang kat bawah nie..tiap-tiap minggu mesti ada yang cari barang-barang nie..

 inner zip sleeve less
putih n hitam
 seluar cotton tshirt - putih n hitam
 sarung tangan
  inner ninja

yang lain-lain tu cari jugak tapi bukanlah tiap-tiap minggu.

Mudahan-mudahan kita jumpa lagi di tempat lain ya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA