Sabtu, 18 Mei 2019

SURAT PANGGILAN HAJI

Dah masuk pertengahan Ramadhan ramai bakal Jemaah haji tertunggu Tarikh penerbangan mereka. Selepas raya nanti akan ada kursus haji Perdana di negeri masing-masing.

Kakak dan abang dah semak barangan keperluan haji masing-masing.  Ada orang dah pernah pergi umrah jadi anda perlu menambah sahaja keperluan yang anda.

Sekarang peluang untuk pergi dengan Lembaga Urusan dan Tabung Haji hanya sekali, tetapi jika anda mampu mungkin boleh pergi lagi atas tiket FURADA.  FURADA atas tiket Jemaah antarabangsa. Tiada kaitan dengan LUTH.  Kos pun agak mahal jugak.

Kalau ada kurang berkemampuan pakej yang kita bayar tu sudah sudah mencukupi, extra perbelanjaan tu ikutlah kemampuan kita. Biar jer orang bimbit beg plastic shopping kiri kanan anda duduk iktikaf dalam masjid lama-lama.

Balik nanti bawak jer air zam-zam dan buah kurma dan sikit yang lain-lain ambik berkat kat Tanah Suci. Walaupun semua tu sekarang ada berlambak kat pasaran tempatan. Tapi takkan lah balik tangan kosong tak seronoklah kan.

Lagipun yang dibelanjakan disana pun dapat ganjaran disisi Allah ya.


Anda boleh klik dekat top page untuk barang-barang keperluan yang anda perlukan. Kami ada dari hujung rambut sampai hujung kaki. Kecuali set sun protection tiada lagi dalam stok kami.

Kami menyediakan saiz yang plus small hingga plus size. Kami bukak untuk tempahan sekiranya Tarikh berlepas anda tu masih mengizinkan. Tapi untuk Ramadhan kami terpaksa hold semua tempahan untuk siapkan tempahan yang masih belum selesai.

Sekiranya anda memerlukan saiz kain ihram jumbo  kami ada stok 45 x 120 inci. Ataupun ada perlukan kasut tawaf yang terkini boleh cuba kasut tawaf sporty.

Nak citer kastemerr kami yang ada masalah saki tapak kaki telah padankan kasut tawaf sporty dengan insole yang di beli di farmasi anda boleh tanya disana harga dalam rm70.00 lebih seperti gel. Bukan insole biasa-biasa tu.

Kalau anda perlukan stoking yang special untuk kebas-kebas kaki bawa sekali stoking terapi vena walaupun Panjang sampai lutut tak panas sebab ada liang-liang Udara yang beli laluan pada Udara.






1 ulasan:

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA